П Р И Е М Н И Д Н И:
ДЛЪЖНОСТ |
ДЕН |
ЧАС |
СТАЯ |
|
1. |
КМЕТ |
ПЕТЪК |
13.00-16.00 |
315 |
с предварително записване |
||||
2. |
ЗАМЕСТНИК КМЕТ ХДЕТОС |
ВТОРНИК ПЕТЪК |
08.30-12.00 13.00-17.30 |
402 |
3. |
ЗАМЕСТНИК КМЕТ Финанси |
ВТОРНИК |
08.30 – 12.00 |
301 |
4. |
СЕКРЕТАР |
ПОНЕДЕЛНИК СРЯДА |
13.00 – 17.30 08.30 – 12.00 |
316 |
5. |
ДИРЕКТОР ТСУЕП |
ЧЕТВЪРТЪК |
08.30 – 12.00 |
437 |
6. |
ГЛАВЕН АРХИТЕКТ |
ЧЕТВЪРТЪК |
10.00 -12.00 14.00 – 16.00 |
427 |
КАМПАНИЯ ЗА ПРОЗРАЧНОСТ
Фондацията за реформа в местното самоуправление и програма Инициатива местно самоуправление обявяват старта на Кампания за прозрачност в местното самоуправление. Кампанията ще подпомогне въвеждането на практики за прозрачност и ще информира гражданите какво прави общината за постигане на публичност в действията си.
Прозрачното местно самоуправление води до засилване доверието на гражданите към местната власт;
Гарантира инвеститорски интерес към обищината;
Намалява предпоставките за пренасочване на общински фондове встрани от обществения интерес;
В крайна сметка това е нормалният начин на управление, чрез спазване на правирата, процедурите и добрите практики.
За утвърждаване прозрачността в местното самоуправление през тази година ще бъдат организирани дискусии по темата, на които община самоков ще сподели своя опит; медиите ще бъдат информирани и поканени да отразяват новите практики, възприети от община Самоков;
Позицията на община Самоков, заявена в Инициатива местно самоуправление е следната:
Взаимоотношения с гражданите
Служителят:
Изпълнява задълженията си добросъвестно и без пристрастие, като създава условия за равнопоставеност на разглежданите случаи и лица, за да бъде обслужването достъпно за всеки; Участва в усъвршенстването на административното обслужване на гражданите; Предоставя необходимата информация на гражданите, с оглед защитата на техните законови права и интереси; Извършва административно обслужване законосъобразно и своевременно Отнася се с уважение към гражданите
Професионално поведение
Служителят:
Изпълнява ефективно и законосъобразно своите функции; Не разгласява информация и факти, до които е получил достъп при изпълнение на служебните си задължения или представляват служебна тайна; Изпълнява служебните си задължения компетентно и безпристрастно; Не използва служебното си положение в свой или чужд интерес; Не допуска корупция в работата си и в работата на колегите си; Обръща особено внимание на потенциално неравностойни обществени групи.
Взаимоотношения с колегите
Служителят:
Се отнася към колегите си коректно и лоялно; Не уронва имиджа и професионалната дейност на колегите си; съдейства на колегите си при изпълнение на служебните си задължения;
Лично поведение
Служителят:
Се придържа към общочовешките добродетели и не допуска недостойно поведение; Придобива и управлява личното и семейно имущество по начин, който не създава съмнение за злоупотреба със служебното му положение; Развива стремеж към успех и усъвършенстване на собствения си потенциал; Защитава и опазва общинската собственост; Изпълнява добросъвестно финансовите си задължения; Информира и докладва на съответния си ръководител за случаите на разхищение, злоупотреба и корупция