Община Самоков в качеството си на бенефициент по Проект BG05SFPR002-2.002-0175-C01„Укрепване на общинския капацитет в Самоков“, Процедура BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет“, финансирана от Европейски социален фонд плюс, чрез Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, стартира приема на документи за длъжността : Сътрудник социални дейности
Описание:
1 Информира лицата относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване;
2 Информира лицата относно условията за заплащане и пълно и частично освобождаване от заплащане на такса за ползване на социални услуги;
3 Приема заявления-декларации за включване в механизма лична помощ
4 Провежда разяснително-информационна дейност за предоставянето на личната помощ
5 Осъществява контрол върху предоставянето на личната помощ
6 Поддържа индивидуално досие на всеки ползвател на лична помощ;
Изисквания за заемане на длъжността:
– Минимална степен за завършено образование – средно образование, с предимство са лица завършили висше образование специалност: „Социални дейности”, „Социална педагогика”, „Психология”, „Хуманитарен профил”;
– Професионален опит-не се изисква, наличието на професионален опит ще се счита за предимство
– Да познава Закона за социалните услуги, Правилника за прилагане на закона за социалните услуги, Наредба за качеството на социалните услуги, Закона за хората с увреждания и правилника за прилагане на закона за хората с увреждания
– Да има моралната и психологическа нагласа да работи с лица с увреждания;
– Да има организационни умения и способност да борави с голям обем документи;
– Гъвкавост и инициативност, умения за работа в динамична среда;
– Способност за планиране, организиране и ръководене на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо вземане на решения и разрешаване на проблеми, комуникативност;
– Компютърна грамотност – много добро ниво на владеене MS Office, Internet;
– Технически умения за работа с офис-техника и приложения за онлайн комуникация;
– Способност да работи самостоятелно- да планира, организира и контролира собствената си работа;
Необходими документи за кандидатстване:
Място, срок и начин за подаване на документите:
Документи на кандидатите за изброените длъжности се приемат всеки работен ден от 08:30ч. до 17:00 ч. в деловодство на Общинска администрация, гр. Самоков, ул. “Македония” № 34, в запечатан, непрозрачен плик. Пликът трябва да съдържа следния надпис:
-Проект BG05SFPR002-2.002-0175-C01„Укрепване на общинския капацитет в Самоков“
– Трите имена на кандидата;
– Позицията, за която кандидатства.
Срок за подаване на документите: 12:00 часа на 11.05.2023г.
За информация: тел. 0885 797271, Ралица Герасимова
Дата на публикуване 05.05.2023 г.
**********************************************************************
ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ, ГР. САМОКОВ търси да назначи работник на длъжността Рехабилитатор
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
Изпълнява рехабилитационни програми, назначени от лекар-специалист по „Физикална и рехабилитационна медицина”, които подобряват или възстановяват двигателните функции, увеличават способностите за движение, облекчават болкови синдроми, извършват профилактика на наранявания, травми, болести или увреждания.
МИНИМАЛНА СТЕПЕН НА ЗАВЪРШЕНО ОБРАЗОВАНИЕ:
Бакалавър
ПРОФЕСИОНАЛНО НАПРАВЛЕНИЕ:
Рехабилитация/кинезитерапия
ПРОФЕСИОНАЛЕН ОПИТ:
Не е задължителен
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Заявление;
Документ за самоличност (копие);
Автобиография;
Копие от диплома за завършено образование;
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез интервю с кандидатите.
ДОКУМЕНТИТЕ СЕПОДАВАТ В ДЕЛОВДОСТВО НА ОБЩИНА САМОКОВ, ГР. САМОКОВ, УЛ. „МАКЕДОНИЯ“ № 34
КРАЕН СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ: 31.05.2023
Дата на публикуване 02.05.2023 г.
**********************************************************************
Община Самоков обявява конкурс за назначаване по служебно правоотношение за длъжността: „Директор на дирекция АПИО” при община Самоков
Кратко описание на длъжността: Ръководи съответната дирекция, като координира и контролира професионално и административно изпълнението на основните и специфични дейности на дирекцията, свързани с административно-правното и информационно обслужване, гражданското състояние и човешките ресурси, деловодната дейност в общинска администрация за точно спазване на нормативните актове и извършва процесуално представителство на Общината пред съдебни и извънсъдебни инстанции. Участва в работни групи и комисии при съставянето на документации по реда на ЗОП и издаването на индивидуални административни актове.
Изискана минимална степен на завършено образование:
Магистър
Професионално направление: Право, специалност „Право“
Минимален професионален опит:
5 години
Ранг/Специфично наименование:
III младши
Допълнителни умения и квалификации:
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите – компютърни умения MS Offiсe /Word, Excel, Internet, управленска, организационна и комуникационна компетентност.
Специфични изисквания за длъжността:
Да отговаря на условията на чл.7, ал.1 и ал.2 от ЗДСл
Нормативен акт: ЗДСл
Висше образование – Магистър, специалност: Правни науки
Нормативен акт: Класификатор на областите на висшето образование и професионалните направления
Да притежава Удостоверение за придобита юридическа правоспособност
Нормативен акт: чл17, ал.3 от АПК, чл.32, т.3 от ГПК
Аналитична, комуникативна, дигитална компетентност, способност за работа в екип, фокус към клиента, ориентация към резултатите
Нормативен акт: НУРОИСДА
Познаване и ползване на съответните нормативни актове, професионална компетентност. Познаване на действащото законодателство и следните нормативни актове: Административно процесуален кодекс, Граждански процесуален кодекс, Семеен кодекс, Кодекс на труда, Закон за държавния служител, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за достъп до обществена информация, Закон за защита на личните данни, Закон за обществените поръчки, Закон за устройство на територията, както и всички действащи на територията на община Самоков наредби.
Нормативен акт: НУРОИСДА
Минимален размер на основната заплата:
800 лв.
* При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията.
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и
Интервю.
Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
Необходими документи за участие в конкурса:
Към заявлението се прилагат:
Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението, в деловодството на община Самоков – гр. Самоков, ул. „Македония” № 34, по един от следните начини:
– лично от кандидата на посочения адрес;
– чрез пълномощник, като в този случай е необходимо да бъде представено пълномощно;
– на имейл: samokov@samokov.bg, като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията – лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност се обявяват на Информационното табло във фоайето на община Самоков и на интернет страницата на общината http://samokov.bg/.
Информация за конкурса се предоставя на кандидатите в отдел „Човешки ресурси”, на тел. 0882/422122 – Г. Галчева.
Дата на публикуване 15.08.2022 г.
**********************************************************************
ПОКАНА ЗА ИЗРАЗЯВАНЕ НА ИНТЕРЕС
Община Самоков кани потенциални кандидати за предоставяне на услугата „Допълнителна педагогоческа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище”по Проект „Корпус за социални услуги за деца от 0 до 7 години от социално уязвими семейства”, финансиран по схема „Услуги за ранно детско развитие” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 за следните позиции:
Педагог – 1 бр.
Медиатор – 1 бр.
ПЕДАГОГ:
МЕДИАТОР:
Ще се счита за предимство:
Техническите задания за изпълнение може да бъде намерено на електронен адрес: www.samokov.bg
Заинтересованите кандидати следва да подадат заявление за участие, автобиография с подробно описание, документи, доказващи трудов стаж и квалификация не по-късно от 17.30 ч. на 30.06.2022 г. включително на адрес: Гр. Самоков , ул. „ Македония” № 34.
Дата на публикуване 28.06.2022 г.
**********************************************************************
Община Самоков обявява конкурс за назначаване по служебно правоотношение за длъжността: „Вътрешен одитор” при община Самоков, при следните условия:
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността. Кандидатите е необходимо да отговарят на следните изисквания:
Кандидатите следва да притежават умения и способности за:
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информацията и предлагане на ефективни решения;
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Професионална компетентност – познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общината;
Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен по приложение 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат. При назначаването, индивидуалният размер ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за Държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Начин на провеждане на конкурса:
Решаване на тест;
Интервю с кандидатите.
Необходими документи за участие в конкурса:
Към заявлението се прилагат:
Документи за участие в конкурса се подават в 14-дневен срок от публикуване на обявлението в деловодството на община Самоков – гр. Самоков, ул. „Македония” № 34, по един от следните начини:
– лично от кандидата на посочения адрес;
– чрез пълномощник, като в този случай е необходимо да бъде попълнено пълномощно;
– на имейл: samokov@samokov.bg, като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията – лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност се обявяват на Информационното табло във фоайето на община Самоков и на интернет страницата на общината http://samokov.bg/.
Информация за конкурса се предоставя на кандидатите в отдел „Човешки ресурси”, на тел. 0882/422122 – Г. Галчева.
Община Самоков обявява конкурс за назначаване по служебно правоотношение за длъжността: „Главен вътрешен одитор” при община Самоков, при следните условия:
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността. Кандидатите е необходимо да отговарят на следните изисквания:
Кандидатите следва да притежават умения и способности за:
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информацията и предлагане на ефективни решения;
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Професионална компетентност – познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общината;
Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен по приложение 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат. При назначаването, индивидуалният размер ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за Държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Начин на провеждане на конкурса:
Решаване на тест;
Интервю с кандидатите.
Необходими документи за участие в конкурса:
Към заявлението се прилагат:
Документи за участие в конкурса се подават в 14-дневен срок от публикуване на обявлението в деловодството на община Самоков – гр. Самоков, ул. „Македония” № 34, по един от следните начини:
– лично от кандидата на посочения адрес;
– чрез пълномощник, като в този случай е необходимо да бъде попълнено пълномощно;
– на имейл: samokov@samokov.bg, като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията – лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност се обявяват на Информационното табло във фоайето на община Самоков и на интернет страницата на общината http://samokov.bg/.
Информация за конкурса се предоставя на кандидатите в отдел „Човешки ресурси”, на тел. 0882/422122 – Г. Галчева.
ОБЯВЛЕНИЕ
За провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител
Община Самоков, със седалище и адрес: гр.Самоков, ул.”Македония” № 34, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния Служител, във връзка с чл.14, ал.1 от Закона за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № 01- 1691 от 05.10.2021 година на Кмета на община Самоков, обявява конкурс за назначаване на държавен служител при следните условия:
1. Конкурсът се обявява за длъжността „Ръководител на вътрешния одит” при община Самоков
2. Минимални и специфични и допълнителни изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
3. Кандидатите следва да притежават умения и способности за:
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информацията и предлагане на ефективни решения;
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Професионална компетентност – познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на общината;
Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
Компютърни умения
Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен по приложение 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат. При назначаването, индивидуалният размер ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за Държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
4. Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе по следния начин:
Решаване на тест
Интервю с кандидатите
5. Необходими документи за участие в конкурса:
– Заявление – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл.
Към заявлението се прилагат:
– Декларация по чл. 17 ал. 3 т. 1 от НПКПМДСл от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
– Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
– Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина /при наличие на такъв/;
6. Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в деловодството на община Самоков – гр. Самоков, ул. „Македония” № 34, по един от следните начини:
7. Кратко описание на длъжността:
СПИСЪК НА ОДОБРЕНИТЕ КАНДИДАТИ,
ПО ПРОЕКТ „Подобряване на достъпа до заетост и качеството на работните места чрез обучение и заетост на търсещите работа, неактивни лица и трайно безработни в община самоков”, АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР BG05M9OP001-1.117-0001-C01
ПОДРЕДБА НА КАНДИДАТИТЕ СЛЕД ПРЕДСТАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
За позиция: Работник в озеленяването
Председател на комисията:Николай Стойнов – управител ОП”СРО”
Членове:
Станимира Шакалова – Главен специалист ПВЗ
Елисавета Балабанова- Главен експерт”Обработка на данни в счетоводството”
Заповед №01-1623/21.09.2021г.
Дата:04.10.2021г.
Община Самоков обявява конкурс за избор на Управител на „ВИК Чамкория 2006” ЕООД, при следните условия:
1.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
А) Образование: висше инженерно, икономическо или юридическо, с образователно-квалификационна степен „магистър”;
Б) Професионален опит :
– най-малко 5 години професионален опит на ръководна позиция в предприятие с основен предмет на дейност – предоставяне на комунални услуги или
– най-малко 5 години трудов стаж във ВиК оператор, от които две години на ръководна позиция.
2.Необходими документи за участие в конкурса:
– заявления за участие по образец – Приложение № 1;
– декларация по образец – Приложение № 2;
– автобиография;
– копия от документи за завършено висше образование, придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
– копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова, служебна или осигурителна книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит);
– копия от други документи, удостоверяващи изпълнението на изискванията за заемане на длъжността.
3.Начин на провеждане на конкурса:
Първи етап: Предварителен подбор на кандидатите по документи (наличие на всички документи по т. 2 и проверка на съответствието им с обявените изисквания). До участие в следващия етап от конкурса се допускат лицата, които са представили всички необходими документи и които отговарят на обявените изисквания.
Втори етап: Разработване на концепция за развитие на търговското дружество за 3-годишен период на управление (концепцията се разработва само от допуснатите кандидати след първия етап).
Трети етап: Събеседване с кандидатите, включващо въпроси по представената концепция, познаване на нормативната уредба, касаеща дейността на търговски дружества, представяне на способността на кандидата да планира и взема управленски решения, административни, професионални и делови качества и др.
Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез писмено упълномощено лице в деловодството на община Самоков, гр. Самоков, ул. „Македония” № 34, в срок до 29.10.2021г.
Списъци и други съобщения във връзка с провеждането на процедурата за конкурса ще бъдат обявявани на официалната електронна страница на община Самоков – samokov.bg.
Краен срок за обявяване на допуснати и недопуснати кандидати: 05.11.2021г.
Краен срок за представяне от допуснатите кандидати на концепция за развитие на търговското дружество за 3-годишен период на управление: 19.11.2021г.
Концепцията се предоставя в деловодството на община Самоков, гр. Самоков, ул. „Македония” № 34.
Датата, часът и мястото за провеждане на събеседването с кандидатите ще бъдат обявени допълнително на електронната страница на община Самоков.
Заповед №01-1667/30.09.2021 г. провеждане на конкурс
СПИСЪК НА ОДОБРЕНИТЕ КАНДИДАТИ,
ПО ПРОЕКТ „Подобряване на достъпа до заетост и качеството на работните места чрез обучение и заетост на търсещите работа, неактивни лица и трайно безработни в община самоков”, АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР BG05M9OP001-1.117-0001-C01
ПОДРЕДБА НА КАНДИДАТИТЕ СЛЕД ПРЕДСТАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
За позиция: Работник в озеленяването
Председател на комисията:Николай Стойнов – управител ОП”СРО”
Членове:
Станимира Шакалова – Главен специалист ПВЗ
Елисавета Балабанова- Главен експерт”Обработка на данни в счетоводството”
Заповед №01-1623/21.09.2021г.
Дата:27.09.2021г.
ОБЯВА
Община Самоков в качеството си на бенефициент по НП „Подпомагане на общини за реализиране на дейности за образователна десеграрегация и превенция за недопускане на вторична сегрегация“ 2021-2022 по проект „Заедно в клас“
ОБЯВЯВА ПОДБОР
ЗА ДЛЪЖНОСТТА ОБРАЗОВАТЕЛЕН МЕДИАТОР
Осъществява сътрудничество между родителската общност, детската градина и училището и подпомага активното включване на родителите в образователния и социалния живот на децата и учениците. Работи с децата и техните семейства от ромски произход относно мотивиране за редовно посещения на детска градина и училище и продължаване на образованието. Улеснява процеса на комуникация между местната общност и институциите. Съдейства на учителите и ръководството на училището за привличане и задържане на децата в училище.
Краен срок за подаване на документи: 21.09.2021 г. /вторник/ 17.00 часа
Събеседване с кандидатите – 24.09.2021 г. /петък/ 14.00 часа
Документите се подават в деловодството на Община Самоков – гр. Самоков, ул. „Македония“ № 34
Община Самоков обявява свободни работни места за длъжност “Работник в озеленяването” по Проект “ Подобряване на достъпа до заетост и качеството на работните места чрез обучение и заетост на търсещите работа, неактивни лица и трайно безработни в община Самоков”, Процедура BG05M9OP001-1.117-0001-С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.,
1.Основни дейности: Извършва работа по озеленяване, засаждане и поддръжка на зелени площи, градини, паркове и др. определени от работодателя места; извършва растително –защитни мероприятия.
2.Необходими условия за кандидатстване.
3.Необходимите документи и срок за кандидатстване за работа по проекта.
1.3.1. попълнено заявление – по образец
1.3.2. автобиография- по образец.
1.3.3. копие от диплома за завършено начално или основно, или удостоверение за завършен начален клас, / когато е приложимо/
1.3.4. други документи във връзка с опита /ако е приложимо/
1.3.5. декларация за обработка на лични данни
1.3.6. декларация от кандидата за запрещение
Телефон за информация: 0722/66630
Място и срок за подаване на документите:Изискваните документи се подават в деловодството на общинска администрация Самоков от 15.09.2021г. до 24.09.2021г. включително.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, в деловодството на Общинска администрация- Самоков в срока на обявения прием. Документите по образец са прикачени по надолу.
В случай, че не са постъпили достатъчно заявления, Община Самоков има право да удължи срока или обяви нов прием.
Лицата трябва да отговарят на следните критерии:
Лицата, които бъдат подбрани, ще бъдат включени в два вида обучения:
Документи за кандидастване:
Декларация за обработка на лични данни
СПИСЪК НА ОДОБРЕНИТЕ КАНДИДАТИ,
ПО ПРОЕКТ „Обучение и заетост на търсещите работа, неактивни лица и трайно безработни в община Самоков”, АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР BG05M9OP001-1.084-0001
ПОДРЕДБА НА КАНДИДАТИТЕ СЛЕД ПРЕДСТАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
За позиция: Работник в озеленяването
Председател на комисията:Ангел Главев – управител ОП”СРО”
Заповед №01744/20.05.2020г.
ОБЩИНА САМОКОВ
Във връзка с изпълнение на проект «Обучение и заетост на търсещите работа, неактивни лица и трайно безработни в община Самоков”с № BG05M9OP001-1.084-0001 по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.084 „МИГ Самоков – Достъп до заетост за търсещите работа и неактивните лица, трайно безработни и лица, отдалечени от пазара на труда, чрез местни инициативи за заетост“, по утвърдена процедура за подбор на персонал, представяме следното:
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА УДЪЛЖАВАНЕ НА СРОК
ЗА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ
ПО ПРОЕКТ «ОБУЧЕНИЕ И ЗАЕТОСТ НА ТЪРСЕЩИТЕ РАБОТА, НЕАКТИВНИ ЛИЦА И ТРАЙНО БЕЗРАБОТНИ В ОБЩИНА САМОКОВ» АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР № BG05M9OP001-1.084-0001
ЗА ДЛЪЖНОСТ: „РАБОТНИК В ОЗЕЛЕНЯВАНЕТО“
До 22.05.2020г., краен час 17,30ч., в деловодство на Общинска администрация – Самоков не са постъпили достатъчно заявления, поради което Община Самоков удължава срока за прием на документи до дата 28.05.2020г. включително, краен час 17,30ч.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, в деловодството на Общинска администрация- Самоков в срока на обявения прием. Документите по образец можете да получите от деловодството на Общинска администрация – Самоков или на адрес: www.samokov.bg
Комисия ще извърши преглед на документите и изготвя списък на одобрените кандидати. Всяко кандидатствало за работа лице има право да подаде възражение по резултата от оценката и класирането на Комисията за подбор на персонал в деловодството на общината до Кмета на Община Самоков, в срок не по-късно от 7 /седем/ дни от обявяване на списъците с класиране.
Община Самоков обявява свободни работни места за длъжност “Работник в озеленяването” по Проект “Обучение и заетост на търсещите работа, неактивни лица и трайно безработни в община Самоков“ към Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020
1.Основни дейности: Извършва работа по озеленяване, засаждане и поддръжка на зелени площи, градини, паркове и др. определени от работодателя места; извършва растително –защитни мероприятия.
2.Необходими условия за кандидатстване.
3.Необходимите документи и срок за кандидатстване за работа по проекта.
1.3.1. попълнено заявление – по образец
1.3.2. автобиография- по образец.
1.3.3. копие от диплома за завършено начално или основно, или удостоверение за завършен начален клас, / когато е приложимо/
1.3.4. други документи във връзка с опита /ако е приложимо/
1.3.5. декларация за обработка на лични данни
1.3.6. декларация от кандидата за запрещение
Телефон за информация: 0722/66630
Място и срок за подаване на документите:Изискваните документи се подават в деловодството на общинска администрация Самоков от 11.05.2020г. до 22.05.2020г. включително.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, в деловодството на Общинска администрация- Самоков в срока на обявения прием. Документите по образец са прикачени по надолу.
В случай, че не са постъпили достатъчно заявления, Община Самоков има право да удължи срока или обяви нов прием.
Лицата трябва да отговарят на следните критерии:
Лицата, които бъдат подбрани, ще бъдат включени в два вида обучения:
Декларация за обработка на лични данни